הוא הגיע אלי עם דוגמה של כוס לשתיה חמה “מאג 11 אוז”
בחילפה יפה ודוגמה מוכנה מראש, תרה מיקאל הספק השני נתן מחיר בשני שקל פחות ממך, עכשיו תבין אנחנו יודעים שהשירות ואיכות המוצרים שלך היא הטופ של הטופ אבל לכמות כוסות שאנו מזמינים פער של שני שקלים זה מהותי , אנחנו חוסכים כאן אלפים רבים של שקלים.

אני לוגם מאספרסו ביד אחת וביד השנייה אני אוחז בכוס, מביט בה ועושה את הבדיקות שלי, ברו רלי שכל שקל משמעותי אך יחד עם זאת אני גם מבין למה כל דבר מתומחר במחיר מסוים, מצד אחד אני רוצה להתפרנס מצד שני אני פשוט לא יכול להוריד במחיר, פשוט לא יכול אחרת אני מפסיד.
אמרתי למנהל הרכש ידידי מצטער לא יהיה, אני לא אספק לך כוס ברמה שהצגת לי.

לאחר שבועים הטלפון מצלצל, מיקאל איזה טעות שלא הקשבתי לך, אני לא מבין על מה המהומה ואז הוא עונה לי אתה לא מביןאיזו פאדיחה הייתה, מזגו למנכ”ל מים חמים לכוס והכוס התפוצצה לו ביד 🙁
הבטתי בו ואמרתי לו הבנת עכשיו למה לא יכולתי למכור זול יותר, כי הציפוי של הכוס שהצגת לי ברמה ירודה ביותר הרכב המוצר של הכוס שהצגת לי הייתה בעייתית ביותר ועל אישור מכון התקנים שלא הצגת לי בכלל אין מה לדבר כאן הבנתי שאני לא מוכר בכל מחיר, כי טו שם משמן טוב.
מאז עברו 5 שנים והלקוח לא עוזב אותי כי הוא מבין שהוא יקבל את המוצר הטוב ביותר, הסבר ואינדקיציה על כל פרט ופרט.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *