היוזמה של דסקיות למען החטופים בעזה, המפרסמת ומוכרת דסקיות תמורת תרומה,
משקפת את השילוב של מעשה טוב ועסקי במקביל. זוהי דוגמה מרהיבה
לכיצד פעולות עסקיות יכולות לתמוך ולקדם מטרות חברתיות והומניטריות.

במרכז היוזמה עומד המטרה לשמור על המודעות והשיח סביב הנושא
הכואב של 241 החטופים המוחזקים בעזה תחת תנאים קשים על ידי החמאס.
הדסקיות, המוצעות למכירה במחיר של 50 ש”ח ליחידה,
משמשות כסמל לתמיכה וככלי להעלאת המודעות לנושא.

מה שמעורר את העניין הוא התופעה של “יוזמות” שמנצלות את המצוקה לרווח פיננסי,

כאשר דסקיות נמכרות במחירים מופקעים של 30-90 ש”ח ליחידה.
הבעיה הזו מצביעה על נקודת דילמה מוסרית בעולם העסקי,
כאשר רווח פיננסי מתנגש עם מטרות חברתיות ואתיות.

היבט כלכלי והתחשבות גם בעסקים הקטנים

בהיבט הכלכלי, חשוב להדגיש את המשבר העולמי בשרשרת האספקה
שפגע בייבוא של דסקיות וחומרי גלם נוספים. זה גרם למחסור ולעלייה במחירים,
אך עדיין אין הצדקה להגברת מחירים באופן חריג לכדי עשרות שקלים ליחידה.

לאור זאת, חשוב להדגיש את ההחלטה שלך לתרום ולעזור בפרויקט זה.
ייצור הדסקיות במחיר של 15 ש”ח כולל מע”מ ליחידה,
כולל שרשרת באורך 50 ס”מ, מהווה דוגמה לאיך שעסקים יכולים לתרום למטרה חשובה



עקבו אחרינו בערוץ הטלגרם
עקבו אחרינו ביוטיוב
עקבו אחרינו בערוץ הפייסבוק

יְהוָה עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן יְהוָה יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם

כתיבת תגובה