היצירה וההתקנה של דגל בממדים המרשימים של 24 מטר אורך ו-2 מטר רוחב על בניין ברחוב יהודית 1 ברמת גן מהווה פרויקט יוצא דופן ומרשים. עצם בחירת המיקום והממדים מדגישים את החשיבות והמשמעות שמוקנית לדגל זה. תהליך ההפקה כרוך בשיקולים טכניים ואסתטיים מרובים, כולל בחירת החומרים המתאימים לצורך זה.

הבחירה בבד מאש להדפסת הדגל אינה מקרית. מאש הוא סוג בד המותאם לשימוש בחוץ ובעיקר לתליה על מבנים גבוהים. התכונה המיוחדת של הבד הזה היא החורים המאפשרים לאוויר לעבור דרכו. תכונה זו קריטית במיוחד עבור דגלים בגדלים גדולים מאוד כמו זה שהותקן ברמת גן. החורים בבד מונעים הצטברות עומס רוח על הדגל, דבר שיכול לגרום לקריעה או נזק למבנה או לדגל עצמו. זהו שימוש חכם בטכנולוגיה, שמאפשר לדגל להיראות מרשים ובולט מרחוק, תוך שמירה על עמידותו לאורך זמן.

כמו כן, חשוב להדגיש את האתגרים הלוגיסטיים וההנדסיים הכרוכים בהתקנת דגל בגודל כה מרשים. התהליך כולל תכנון מדוקדק של המיקום ואמצעי התליה, ודורש שיתוף פעולה עם מהנדסים ואנשי מקצוע נוספים. יש לוודא כי הדגל מותקן באופן המבטיח את בטיחותו של הדגל ושל סביבתו, תוך כדי שמירה על אסתטיקה ונראות הדגל ממרחקים רחוקים.


עם ישראל חי

יְֽהֹוָ֗ה עֹ֭ז לְעַמּ֣וֹ יִתֵּ֑ן יְהֹוָ֓ה ׀ יְבָרֵ֖ךְ אֶת־עַמּ֣וֹ בַשָּׁלֽוֹם׃.

כתיבת תגובה